خبر

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 دی 1400 توسط بهداد

احسان خاندوزی درباره حذف ضامن از تسهیلات خرد بانکی گفت: در حال حاضر اراده جدی برای پرداخت تسهیلات بر مبنای اعتبارسنجی بین بانک مرکزی و وزارت اقتصاد وجود دارد و در روزهای آینده به بانک‌های دولتی تکلیف خواهد شد تا با اتکا به رتبه اعتبار افراد اعم از حقوق بگیران، بازنشستگان و کسانی که سوابق آن‌ها ثابت کند که توانایی بازپرداخت اقساط را دارند، پرداخت تسهیلات را بدون ضامن و وثیقه انجام دهند.

وی افزود: پس از اجرای این امر و آغاز آسیب شناسی‌ها، چند ماه بعد برای تسهیلات با نرخ‌های بالاتر نیز نظام اعتبارسنجی و دریافت وام بدون ضامن و وثیقه اجرا خواهد شد.

همچنین، یاسر مرادی کارشناس امور بانکی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: با دستور امروز رئیس جمهور همه بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در مرحله اول به افراد خوش حسابی که حقوق بگیر و مستمری بگیر هستند با اعتبارسنجی و بدون ضامن و یا با حداقل ضامن تسهیلات ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت خواهند کرد.

وی افزود: این دستور احتمالا از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

گفتنی است که در نشست رئیس جمهور با مدیران عامل بانک‌ها مصوب شد تا پرداخت تسهیلات خرد به مردم با اعتبارسنجی جایگزین اخذ وثیقه شود و علی بهادری جهرمی_سخنگوی دولت نیز از تغییر نوع وثیقه‌ برای وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در پی این تغییر، کسی که کارمند یا حقوق بگیر ثابت دولت است می‌تواند حقوق خود را وثیقه و اعتبار وامش کند.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 دی 1400 توسط بهداد


امروزه نرم‌افزارهایی وارد بازار کار مهندسی سازه شده‌اند که پروسه طراحی انواع ساختمان‌ها را به‌مراتب آسان‌تر نموده‌اند. ایتبس یا نرم‌افزار ETABS یکی از قدرتمندترین، کاربردی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در این زمینه است. در واقع این اپلیکیشن قادر به مدل‌سازی، طراحی، تحلیل و ساخت کانسپت انواع سازه‌ها در محیطی با ابزارهای قدرتمند است.

به گزارش پورتال جامع مهندسین ایران شما قادر به طراحی سه‌بعدی با امکان زوم، نمایش ارتفاع، توسعه ارتفاع پس از اتمام آن و همین‌طور مدل‌سازی مفهومی یا کانسپت دیزاین هستید. ضمن این که ورودی گرافیکی متنوعی دارد و می‌توانید همه چیز را به‌صورت دقیق بر روی نقشه اجرایی ساختمان خود پیاده‌سازی کنید.

این نرم‌افزار همین‌طور به جهت ارزشیابی تخصصی ساختمانی که قرار است احداث شود در مقابل زلزله و نیروهای گرانشی زمین نیز کاربرد دارد. می‌توانید با استفاده از ایتبس امکانات و ویژگی‌های بصری زیادی نیز به ساختمان خود اضافه کنید.

مزایای نرم‌افزار ایتبس

این برنامه قابلیت ایجاد فایل ورودی SAP2000 را نیز در نسخه‌های جدید درون خود جای‌داده است. تحلیل نهایی سازه‌ها یکی از پیش‌نیازهای هر پروژه ساختمانی قبل از شروع نقشه‌کشی و اجرای آن خواهد بود. از آن جایی که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر مهندس عمران، معمار و پیمانکاری ساخت پروژه با ایمنی صددرصد و تأیید سازمان نظام‌مهندسی است، در نتیجه با استفاده از ایتبس شما می‌توانید کارایی ساختمان خود را در شرایط گوناگون بسنجید.

این اپلیکیشن کاربردی مهندسی توسط مجموعه CSI طراحی و عرضه شده و در مورد آن باید بگوییم که یکی از بهترین پلتفرم‌های مدل‌سازی موجود برای کامپیوترها است. همین‌طور در ETABS شما امکان طراحی تیرهای مرکب، دیوارهای بتنی و قالب‌های فولادی را نیز خواهید داشت. امکاناتی نظیر قابلیت تنظیم دیافراگم، تحلیل نقشه روی نرم‌افزار، ساخت سقف و اجزای مختلف به روش‌های گوناگون و... درون این سیستم قدرتمند به‌خوبی جای گرفته است و می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.

ضمن این که ایتبس در حال حاضر توسط مهندسان ایرانی به‌وفور استفاده می‌شود و آموزش‌های زیادی از آن در اینترنت موجود است.

چرا نرم‌افزار ETABS محبوب است؟

این نرم‌افزار نسبت به رقبای خود یعنی استاد پرو و تکلا استراکچرز رابط کاربری ساده‌تری دارد، از فرمت‌های دیگر برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند، یعنی شما می‌توانید فایل‌های تکلا را درون آن فراخوانی کنید. همین‌طور دست شما در انتخاب استانداردها بازتر است و البته یک مشکل کوچک دارد که از نظر ما جز مهم‌ترین‌هاست، شما قادر به انتخاب استانداردهای کاملی در مورد اتصالات فولادی را در ساختمان‌های فولادی نخواهید داشت. ضمن این که با استفاده از ایتبس شما می‌توانید در تحلیل‌های استاتیک و داینامیک، کارهای بیشتری را انجام دهید. شرکت CSI البته نرم‌افزار دیگری را نیز مشابه ایتبس راهی بازار کرده است که با نام سیف شناخته می‌شود.

در سیف شما امکانات جامع‌تری را پیش و رو دارید و می‌توانید توسط آن نتایجی بادقت و اعتبار بیشتری خلق کنید. البته اگر قصد استفاده از یک نرم‌افزار مهندسی عمران و سازه در داخل ایران را دارید، باید دقت کنید که به تأیید سازمان نظام‌مهندسی برسد. در مورد نرم‌افزارهای مجموعه سی‌اس‌آی هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و کاملاً مورد تأیید هستند. همین‌طور شما به‌راحتی می‌توانید با این نرم‌افزارها جزئیات ساخت سازه‌های بتنی و فولادی را پیش‌ازاین که آن‌ها را اجرا کنید مورد آزمایش و بررسی قرار دهید.


نوشته شده در تاريخ دوشنبه 27 دی 1400 توسط بهداد

جهانبخش حیدری اظهار کرد: با توجه به اینکه شب گذشته بارش برف در اسلام آباد غرب دیرتر از دیگر شهرستان‌ها آغاز شده، اسم این شهرستان در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری نیامده است.

وی افزود: با پیگیری‌های مدیریت آموزش وپرورش و اعلام ستاد بحران شهرستان به استثنای مقاطع امتحان نهایی، کلیه مدارس هر سه مقطع در ۲ نوبت صبح و ظهر تعطیل است.

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: امتحانات نهایی طبق برنامه دی ماه به قوت خود باقی است، و مابقی امتحانات داخلی طبق نظر شورای مدرسه متعاقباً برگزار می‌شود.


نوشته شده در تاريخ دوشنبه 27 دی 1400 توسط بهداد


مهم ترین سوالی که ذهن صاحبان کسب و کار را برای راه اندای یک وب سایت مشغول می کند، این است که هزینه راه اندازی وب سایت چقدر است؟ با توجه به اینکه وردپرس رایگان بوده و اکثر وب سایت های امروزی با وردپرس طراحی و راه اندازی می شود، کسانی که تصمیم به راه اندازی وب سایت می گیرند برایشان سوال می شود که پس این هزینه های راه اندازی وب سایت از کجا می آید؟؟؟

هزینه های راه اندازی یک وب سایت

کل هزینه راه اندازی وب سایت به 4 دسته زیر تقسیم می شود:

1. خرید هاست

2. خرید دامنه

3. طراحی و راه اندازی

4. افزونه های اضافی

در زیر هر کدام توضیح داده می شود.

1. خرید هاست

برای راه اندازی یک وب سیات وردپرسی شما نیاز به خرید یک فضای میزبانی دارید. هر سایتی در اینترنت نیاز به فضای میزبانی دارد و قراره به نوعی منزل وب سایت شما در فضای اینترنت باشد.

هاست یا همان فضای میزبانی در سرویس ها و پکیج های مختلفی برای انواع مختلف سایت ارائه می شود. اما لازم است با توجه به نیاز های اصلی یکی از این سرویس ها را خریداری نمایید.

2. خرید دامنه

شما علاوه بر هاست، نیاز به دامنه نیز دارید. دامنه همان آدرس سایت شما در اینترنت می باشد. این چیزی است که کاربر ها آن را در مرورگر های خود وارد کرده تا وارد سایت شما شده و بازدید کنند. برای مثال abcd.com یا abcd.ir و... . در واقع دامنه اسم سایت شما می باشد.

3. طراحی و راه اندازی سایت

برای وردپرس هزاران قالب و طرح رایگان وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید. هر چند اگر سایت حرفه ای تری بخواهید باید یک قالب خریداری نمایید ( Pro یا Premium ). در این حالت می توانید یک قالب و یا طرح اختصاصی تهیه نمایید که قطعا هزینه بیشتری را متقبل خواهید شد.

4. افزونه های جدید

بیش از 55 هزار افزونه رایگان برای وردپرس وجود دارد که هر کدام از آن افزونه ها یک قابلیت خاص را به وب سایت شما اضافه خواهد کرد. مانند فروشگاه اینترنتی، فرم تماس و غیره.

اما افزونه هایی هم هستند که باید خریداری شوند. این افزونه ها معمولا قابلیت های خاص و بیشتری به محیط وب سایت شما اضافه خواهند نمود.

بنا براین به صورت پیش فرض با پرداخت هزینه هاست و دامنه شما می توانید وب سایت خود را راه اندازی نمایید. اما ممکن است برای داشتن یک سری قابلیت های اضافی نیاز به پرداخت مبالغ بیشتر باشد. به همین دلیل اغلب کاربران برای پیدا کردن هزینه نهایی راه اندازی یک وب سایت سردرگم می شوند. چون نمی دانند که دقیقا چه قابلیت هایی را ممکن است نیاز داشته باشند.

تخمین زدن هزینه های راه اندازی وب سایت

قیمت دامنه .com یا .ir و ... می تواند بین 30 هزار تومان تا 500 هزار تومان باشد. این مبلغ به صورت سالانه بوده ولی قابلیت تمدید تا 5 سال را نیز دارد.

قیمت هاست هم به صورت سالانه حدودا بین 900 هزار تومان تا 5 میلیون تومان می باشد. قابلیت تمدید تا 3 سال را نیز دارد.

هزینه هر افزونه با هم متفاوت بوده و قابل اندازه گیری نمی باشد.

هزینه پشتیبانی وب سایت نیز معمولا از 1 میلیون شروع شده و با توجه به اندازه و قابلیت های وب سایت شما تا 6 و 7 میلیون متغییر خواهد بود. به صورت سالانه.

هزینه طراحان حرفه ای یا مبتدی نیز با هم متفاوت است. البته هر کس می تواند با یاد گرفتن برنامه وردپرس خودش وب سایتی را که می خواهد طراحی و راه اندازی نماید.

https://sedayiran.com/fa/news/270328/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86


نوشته شده در تاريخ يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 توسط بهداد

منظور ما از مناسب ترین قیمت ممکن برای خرید پمپ کارواش صنعتی پایین بودن آن قیمت و یا بالا بودن آن نمی باشد بلکه شما باید کیفیت محصول و قطعات به کار رفته در آن را بررسی کنید و در نظر بگیرید که با توجه به آنها چه قیمتی معقول می باشد و به سراغ شرکتی بروید که آن قیمت را برای محصولات خود در نظر گرفته است. به منظور تمیز کردن سطوح تنها از یک قطعه تشکیل نشده و همانند سایر سیستم ها از کنار هم قرار گرفتن اجزا و قطعات مختلفی تهیه شده که عملکرد هریک روی عملکرد کلی دستگاه تاثیر گذار می باشد. این دستگاه نظافت مکانیزه با در نظر گرفتن دبی و فشار آب مناسب، با کمترین میزان آب و در بسیاری از مواقع بدون نیاز به مواد شوینده، رد لاستیک ها را از بین می برد. انواع مختلفی از مدل های کارواش صنعتی موجود می باشد و می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود آن را انتخاب و از همین سایت اقدام به خرید نمایید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. دستگاه مبل شوی برای شستشوی روکش صندلی و خود صندلی اتومبیل می باشد که با پاشش مواد شوینده بصورت کف و با استفاده از برس و نازل مخصوص شستشو صندلی خودرو ها راتمیز می کند .

همزمان با بخار زدن یا بعد از آن با استفاده از دستمال های مخصوص نانویی رطوبت باقی مانده را خشک نمایید. دستگاه بخارشوی با استفاده از بخار تولید شده و فشار زیاد آن انواع آلودگی های سخت را از روی سطوح مختلف پاک می کند از جمله سطوح روی داشبورد، فرمان ماشین را براحتی تمیز می کند. از این دستگاه کارواش جهت نظافت و شست و شوهای طولانی مدت اماکن گوناگون صنعتی استفاده می شود. بعضی از مدل های کارواش صنعتی آب سرد دارای قابلیت تجهیز به گرم کن خارجی می باشند. مزیت استفاده از روشهای نوین کاهش مصرف آب و مواد شوینده همچنین افزایش عملکرد شستشو می شود. سهولت در کار با استفاده از پمپ های کارواش باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند. استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مزایای بسیار زیادی دارد. از واترجت های صنعتی در کارواش های دستی استفاده می گردد که برای شستشوی انواع مختلف رینگ و لاستیک و بخشهای مختلف موتور مورد استفاده قرار می گیرد.

ارواش صنعتی علاوه بر پاشش آب قابلیت پاشش مواد شوینده را نیز دارد. شما می توانید با توجه به اتصال این دستگاه به آب گرم از آن برای تمیز کردن موتور خودروها و قسمت هایی که به روغن الوده هستند استفاده نمایید. پر کاربردترین نوع پمپ کارواش یک پمپ مخصوص دارد که از نازل روتاری (دوار) استفاده می کند. از مهمترین تولیدات این شرکت، طراحی پمپ های مخصوص استفاده در کارواش صنعتی می باشد. پمپ های مخصوص انتقال آب در ابعاد کوچک و خانگی. هرچه زاویه کوچک تر باشد، سطح پاشش کم تر و قدرت پاک کنندگی بیش تر و هرچه زاویه بزرگ تر باشد، سطح پاشش آب بیش تر است. قدرت پاک کنندگی پمپ کارواش صنعی به نسبت شیلنگهای باغبانی بسیار بالاتر بوده که این امر باعث میشود تا خودرو به خوبی تمیز شود. پمپ کارواش گاز سوز دارای قدرت بیشتری بوده و چون به برق نیازی ندارند حمل و نقل آنها بسیار سادهتر و راحتتر است.

این مقاله راهنمای کامل و جامعی است که به معرفی دستگاه تجهیزات پمپ کارواش صنعتی و کاربردهای منحصر به فرد آن می پردازد. دستگاه جاروبرقی صنعتی برای جمع آوری زباله ها و گردو غبار و هرگونه مواد جامدی که در داخل ماشین حتی در زیر صندلی ها زیر دنده ، درب ماشین ، صندوق عقب و جاهایی که تمیز کردن در آن قسمت سخت می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. برای شستشوی بیرونی خودرو: قسمت بیرونی اتومبیل به علت آلودگی های بیشتر از جمله گرد و غبار و فضولات حیوانی نیاز بیشتری به تمیز نمودن دراد که هم می توان بصورت دستی با واترجت های صنعتی تمیز نمود و هم می توان با کارواش های بزرگ اتوماتیک آن را تمیز نمود. شستن خودروها به دو قسمت تقسیم می شود شستشوی داخلی خودرو- شستشوی ناحیه بیرونی خودرو که در ذیل به توضیح مختصری از هر دو مدل شستشو می پردازیم. رطوبت ساز ها هر کدام بر اساس انواع مختلف و عملکرد آن ها تقسیم می شوند و همین امر سبب شده تا هر کدام ویژگی ها و مزایای مختلفی داشته باشند. قطعاتی هستند که به انتهای لانس متصل می شوند و انواع مختلفی از نظر شکل و کارایی دارند.


نوشته شده در تاريخ پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 توسط بهداد

بهرحال به عنوان یک صنعت استراتژیک مواداولیه مان را حمایت می کنیم با این قید که از بعد کمی و کیفی لطمه ای به مصرف کننده نخورد و اگر این اصول رعایت شود به طور قطع از مواد اولیه داخلی خودمان خریداری می کنیم اگر رعایت نشود قطعا وارد می کنیم. پیش تر برزیل دو میلیون دوز واکسن آسترازنکا را از هند وارد کرده بود. دانه بندی را میتوان نقطه مقابل آسیاب کردن مواد اولیه دانست. عصاره از استخراج مواد موثره گیاهی یا حیوانی و حل کردن آنها و نهایتاً تبخیر و تغلیظ این مواد به دست می آید و قدرت اثر بیشتری نسبت به ماده خام اولیه دارد. کلیة فرآیندهای این شرکت منطبق بر ضوابط cGMP و WHO می باشد و برای دستیابی به کیفیت برتر، واحد تضمین کیفیت، کلیه مراحل و فرآیندهای تولید را بطور شبانه روزی تحت نظارت و کنترل خود دارد. اما پس از تأیید و صحت و سلامت دارو ۶ ماه اعتبار دارد. زیرا بانک مرکزی باید منابع آن را به دست آورد و سپس آن را برای کالاهای اساسی و ضروری که یکی از آنها دارو و تجهیزات پزشکی است. داروسازی آوه سینا بر اساس گزارش آمار نامه سال 95 دارویی کشور، در بین ۱۴۵ شرکت داروسازی، رتبه ۳۹ را در فروش عددی و رتبه ۴۸ را در فروش ریالی به دست آورد.

نتایج پژوهش نشان میدهد که در صنعت دارو، بهینه دوره گردش حسابهای دریافتنی کمینه 10 روز و بیشینه 45 روز است، بهینه دوره گردش حسابهای پرداختنی بین 40 و 54 روز و بهینه دوره گردش موجودی مواد و کالا در ازای سودآوری بهینه در بازه 252 و 273 روز است. مدیرعامل یک شتابدهنده دارویی گفت: یک رقمی نزدیک به ۱۱ میلیون دلار در بیش از ۵ قلم ارزبری داریم و در ۴ قلمی که در شتابدهنده ما تولید شده است نزدیک به ۴ میلیون دلار خروجی ارزبری آن از بین رفته و کاهش ارزبری داشتهایم. بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. وی با تاکید بر برون سپاری بخشی از این فرایند تاکید کرد: یکی دیگر از چالشهای افزایش قیمت توجیه آن برای بعضی مسئولان و نمایندگان مجلس است که با فرآیند تولید آشنا نیستند، در حالیکه قیمت دلاری بعضی داروها کاهش پیدا کرده است، به دلیل نیمایی شدن ارز، افزایش قیمت ریالی را در نظر میگیرند.

کلاسه بندی دارویی اصطلاحی است که برای توصیف داروهایی که به دلیل شباهت در یک گروه قرار می گیرند، استفاده می شود. به همین دلیل متولیان و مسئولان صنعت داروسازی و داروسازان کشور عزمشان را جزم کردهاند که کشور را در زمینه داروهای ساخته شده و مواد اولیه از جمله مواد شیمیایی داروسازی https://irchem.ir/pharmaceutical به خودکفایی برسانند. فرآورده هایی هستند که به وسیله تزریق کننده های خاص و یا به وسیله برش و انسیزیون جراحی زیر جلد کار گذاشته می شوند و به تدریج و به صورت پیوسته ماده موثره خود را آزاد میکنند. لاکتات کلسیم : لاکتات کلسیم (پتاهیدرات لاکتات کلسیم) یا کلسیم لاکتات با فرمول شیمیایی C۶H۱۰CaO۶ و جرم مولی 218است که شکل ظاهری آن به صورت مایع شفاف و پودر سفید رنگ است که به عنوان تنظیم کننده غلظت و آنتی اکسیدان مورد استفاده قرار گرفته و بسته های آن 25 کیلوگرمی است . تنتور عصاره الکلی فراورده های گیاهی می باشد که با استخراج محتویات فعال از داروهای خام تهیه می شود، همچنین تنتور ممکن است به محلول مواد شیمیایی حل شده در الکل و یا محلول های هیدروالکلیک نیز اطلاق گردد. پلاستر ماده چسبنده نیمه جامد و یا جامدی است که بر روی زمینه ای مناسب گسترده شده و برای استعمال خارجی بر روی بدن به کار می رود تا تماس طولانی مدت دارو را با موضع مصرف فراهم آورد.

پماد فرآورده نیمه جامدی است که در آن دارو در یک پایه مناسب پمادی که خاصیت هیدروفیلیک یا هیدروفوبیک دارد، جا میگیرد و جهت استعمال خارجی به کار میرود. ماده موثره دارویی یا ماده اولیه دارویی، یک ترکیب فعال در فرمولاسیون دارو است که باعث اثرات درمانی دارو میشود و مشخصات آن باید مطابق فارماکوپهها یا دارونامهها و استانداردهای بالاتر داخلی تولیدکننده باشد. دارو به موادی گفته می شود که بیماری را متوقف یا معالجه کند ، علائم بیماری را التیام بخشد ، درد را تسکین دهد و فواید دیگر در بر داشته باشد . هیچ کشوری از نظر محصولات و تجهیزات مورد نیاز سیستم های بهداشت عمومی خود کفا نیست و بیشتر کشورهای دنیا در تامین دارو متکی به واردات هستند. می باشد. صاحبان کسب و کار و تولیدی های عزیز می توانند جهت ثبت سفارش کالاها و محصولات خود کلیک نمایند. بالک های دارویی یا به عنوان مواد اولیه در ساختن بعضی از داروها به کار می روند یا خود در بسته بندی های کوچک آماده توزیع می باشند و یا اینکه در بسته های بزرگ در مراکز درمانی توزیع شده و به تدریج به مصرف می رسند.


.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]